Zoek
Filters

Mijn account - inloggen

Via deze BOL kom je op je eigen account terecht,

1) INLOGGEN ZONDER PASWOORD

Jij bent al klant of klant geweest, maar je hebt nog geen wachtwoord? Dan vul je niets in maar klik je meteen onderaan op GEEN WACHTWOORD, je krijgt nu een extra invul-veld, vul daar je mailadres in en klik  "aanvraag versturen". Je krijgt nu een paswoord via mail toegestuurd.

 

2) INLOGGEN MET PASWOORD

Daar vul je je mailadres (of je lidnummer) en je wachtwoord in. Je bent nu ingelogd. In “mijn profiel” kan je je gegevens terugvinden,

- welk soort abonnement je hebt

- hoe lang je abonnenment nog geldig is

- afspraken voor BodySculptor maken en anuleren

Binnenkort kan je via je persoonlijke account ook afspraken maken voor de diëtiste en motivatiecoach en een plaatsje reserveren op onze sportzolder, maar nu nog even niet.

APP : CLUBPLANNER

Werk je liever met een App op je telefoon of tablet? Dan kan je in de play/app-store de app : CLUBPLANNER downloaden.

Kies je “home club” =  Villa Vitta – Dieethuis, meld je aan of vraag een wachtwoord. Eens ingelogd kan je in “mijn reservaties” je afspraken terugvinden en eventueel annuleren, onder “reserveer” kan je er nieuwe maken. Je kan onze community en webshop bezoeken of rechstreeks doorklikken naar onze recepten. Zodra onze beweegzolder open gaat kan je in de app ook je persoonlijk oefenschema terugvinden.

Een groot voordeel van met de APP te werken is dat de afspraken die je daar maakt ook in je persoonlijke online-agenda terecht komen. 

Om te kunnen reserveren heb een “geldig” abonnement nodig. Nog niet alle abonnementen zijn geregistreerd of verlengd na corona. Krijg je de melding dat je niet kan boeken wegens ongeldig abonnement? Bel ons even op 015/31.21.35, of stuur een mail naar hallo@villavitta.be